четверг, 31 мая 2012 г.

Листівка за скетчем від "Зроби Сам(А)"

Ось і прийшов останній день весни, хоча насправді лише формально: літо почалось вже давно. :) І коли на вулиці така погода, як зараз (хоч і без сонечка зараз, але дуже тепло та приємно), то хочеться творити.

Ось і в мене є нова листівка, до того ж ще й за скетчем від Яни Смакули.




Виконувала я таке завдання вперше, тому дуже хвилююсь, і не знаю, чи вдала робота, хоча мені самій подобається те, що вийшло:


Починала робити листівку як нейтральну без підпису, але потім прийшла ідея відштампувати майже однотонний зелений картон штампом про кохання (підходящим до листівки мені здався саме шрифт цього штампу, такий собі романтичний курсив), і таким чином листівка стала романтичною. :)))



 Ось такий у мене результат. Також дуже сподобались роботи запрошених дизайнерів до цього завдання, вони справді фантастичні. :)

Надіюсь, і моя робота комусь сподобається, а можливо ще й виграти пощастить. :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий