воскресенье, 17 июня 2012 г.

Перший в Україні безкоштовний цифровий журнал "Кардмейкінг та Скрапбукінг в Україні"


1-го червня у світ вийшов перший журнал для нас, скрап-майстринь, "Кардмейкінг та Скрапбукінг в Україні". Засновником та співавтором цього чудового видання є Яна Смакула (блог "Зроби Сам(А)", Інтернет-магазин "Зроби Сам(А)").



Журнал виходитиме двічі на рік, а саме влітку та взимку. На даний момент дізнатись про нього можна у блозі Яни Смакули та на сайті cardmaking.com.ua.


А тепер про сам журнал. :) Перше, про що хочеться сказати, - це якість. Неймовірні фотографії, шикарне оформлення - все це радує око. Та й взагалі, коли читаєш журнал, відразу розумієш, що це робота Яни, відчувається її стиль. :) Лише одне - згодна з кимось з дівчат, хто казав, що треба ретельно вичитувати текст, а ще краще дійсно давати текст людині з філологічною освітою для перевірки. Ні, страшних помилок в журналі нема, але є такі слова чи словосполучення, які варто було б замінити, опечатки та багато пропущених розділових знаків. :) Я бачила, що багато хто виявив бажання з цим допомогти, і я також приєднуюсь. Я за освітою теж філолог, хоча й іноземних мов (англійська, німецька та французька), але й українську знаю дуже добре (у школі була відмінницею). Так що, якщо потрібна буде допомога, звертайтеся. ;)

Дуже багато яскравої реклами, яка так і просить придбати товари. Тому стаття "Топ 10 скрап-новинок, які варто придбати цього літа" теж дуже сподобалась, думаю, прислухаюсь до порад і щось таки придбаю цього літа. Не знаю, можливо, це зумовлено тим, що скрап дійсно мене дуже сильно захопив у свої тенета, але в журналі цінна кожна сторінка, а вся реклама сприймається цілком позитивно, хоча в інших журналах кількість таких сторінок завжди дратує. :)

Надзвичайно корисна і стаття про основи фотографування. В мене батьки фотографи, тому для себе кардинально нового у ній не знайшла, але це справді важлива інформація для початківців, якщо ви хочете робити якісні знімки, які ще довго будуть радувати людське око. Якби кожен клієнт, який здає фото на друк у нашому фотосалоні, знав основні правила фотозйомки та корекції фото, ви навіть не уявляєте наскільки легше жилось би фотооператорам. :)

Наступна стаття - це інтерв'ю з Кім Хапкі та інформація про ножі і "бутерброди" для ножів від різних виробників для машинки Grand Calibur. В мене, на превеликий жаль, машинки ще немає, але я дуже мрію про неї. І просто з цікавості інформацію про сумісність машинок та ножів від різних виробників я вже шукала — в майбутньому збираюсь придбати такий інструмент, тому хотілось вибрати найоптимальніший варіант, який був би сумісний з товарами інших компаній. Але настільки зрозуміло і просто про це ніде написано не було. Так що і цю інформацію я обов'язково візьму на замітку. :)

Також завдяки цьому журналу познайомилась з такою річчю як дейбук, доволі цікаво. Дуже нагадало те, чим я займалась задовго до захоплення скрапом, а саме мої зошити з вклеєними статтями про кіно (я в дитинстві дуже цим захоплювалась). Тепер, озираючись на минуле, розумію, що це в якійсь мірі і був початок скрапу для мене. :)

Листівки з гудзиками теж фантастичні. Сама я чомусь гудзиків у своїх роботах ще не використовувала, так от тепер думаю, що незабаром скористаюсь ідеями з журналу. Дуже сподобалось, що під кожною листівкою у журналі є посилання на блог автора та перелік використаних матеріалів: мені завжди було дуже цікаво, якими саме матеріалами користуються інші майстрині, але розпитувати про це досі не було можливості.

Улюблене в блозі Яни, а саме огляди колекцій паперу та прикрас, перекочувало у журнал, що також радує. Тут завжди гарні ідеї, які може спробувати втілити у життя навіть новачок, бо всі матеріали доступні, не обов'язково використовувати дорогі інструменти. Іншими словами, це найкращий спосіб показати, що створювати прекрасне можна і з мінімальним вибором матеріалів та інструментів. Головне - натхнення. :) До того ж, такий варіант реклами товару мені подобається найбільше, і скажу чесно, перші свої набори паперу я купувала саме завдяки оглядам Яни у блозі. :)

Дуже гарний сюрприз і в кінці журналу, а саме перелік магазинів в Україні та два купони на знижку. Свою знижечку у магазині Зроби Сам(А) я не стрималась та вже використала.

А всі ці листівки від Яни та дівчат... Слів нема, щоб описати цю красу. Ви просто повинні побачити це власними очима! І я впевнена, що ці роботи надихнуть не одного новачка на створення своїх листівок чи сторінок.

P.S. Також показала журнал кільком людям, які не мають відношення до скрапбукінгу та кардмейкінгу, і вони також схвально оцінили виконану роботу та результат. :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий