вторник, 12 июня 2012 г.

Відкритки з колекції паперу Family Ties

Щось минулий тиждень був зовсім неплодовитий у плані творчості. Але три дні тому я отримала невеликий пакуночок з набором паперу Family Ties від First Edition. :) Чесно кажучи, останні мої покупки не дуже мене влаштовували (папір виявлявся зовсім не таким як на фото). Хотілось би папір бачити на власні очі перед покупкою, але я живу у маленькому містечку, де, на жаль, скрап-магазинів нема і найближчим часом не буде.

Та цей папір просто прекрасний. Насичені кольори (нарешті я отримала папір справді червоного кольору, саме такого, як мені хотілось), прекрасна якість, це папір для справді веселих літніх відкриток. Сам по собі він настільки яскравий, що зовсім не хочеться додавати багато деталей.



Та й взагалі, я зазвичай роблю замовлення в інтернет-магазинах, і коли приходить посилка, вона у мене ще декілька днів просто лежить, якщо можна так сказати, ми з папером "дозріваємо" до якоїсь співпраці. :))) Цю колекцію паперу я почала використовувати в той самий день, коли отримала її.

І вийшло у мене декілька відкриточок.

Перша відкритка зовсім ніжна:



Дуже мені сподобалась одна з листівочок Яни Смакули, тому вирішила дещо з неї скопіювати, а саме використала такий самий папір та паперові серветки. На жаль, багато матеріалів та інструментів мені не доступні (як от наприклад, машинка для вирізання та тиснення) в силу своєї ціни, тому доводиться заміняти простішими матеріалами, як от замість великого метелика в мене використані квіти від Petaloo. І дуже вдячна Яні за те, що виручила мене з серветочками. Дуже давно хотілось придбати їх, але чомусь ніде вони не траплялись мені на очі, лише в магазині Зроби Сам(А). :)

Інша відкритка:


На жаль, фото не передає всю красу паперу, та й не дуже видно те, що жовтий папір з глітером. А вишеньки - просто смакота! :)



Цей синій папір сподобався мені найбільше - яскравий та ще й з гліттером.

Отже, коротше кажучи, цей папір зі всього, який мені доводилось замовляти, сподобався мені найбільше. Навіть шкодую, що замовила набір розміром 15х15 см, оскільки всі вони такі гарні,що на кожен малюнок знаходиться дві чи три ідеї, а втілювати доводиться лише одну. :)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий