пятница, 6 июля 2012 г.

Розіграш від Зроби Сам(А) і декілька відкриточок та конвертів

Щось давненько я нічого не писала в блозі. Якось не вистачало часу на творчість, та й навколо стоїть така спека, що зовсім не хочеться братися за папір. Хоча в таку спеку взагалі нічого не хочеться, тільки лежати б десь на пляжі та купатися в морі або океані...

Але сьогодні трапилось дещо надзвичайне. :))) Я вперше в житті виграла приз у розіграші - фігурний дирокол Lucky 8 Punch від WeRMemory Keepers! Дуже велике-превелике дякую Яні та всім дівчатам, які приклали зусиль, щоб створити цей прекрасний журнал. Чекаю з нетерпінням наступного номеру. ;)

 А сьогодні хочу поділитися з вами кількома моїми новими відкриточками і конвертами для грошей.

Інколи замовляєш набір паперу, виготовляєш з нього кілька відкриток, а більша частина цієї пачки продовжує місяцями лежати без діла. Так як я лише початківець, то таке мене донедавна трохи хвилювало. Виходить, гроші витрачаєш, а потім покупка здається непотрібною та непідходящою тобі.

Так у мене було з набором Nature від K&Company. Придбавши його, я використала 2 чи 3 аркуші і якось він перестав мене надихати. :) Але пройшло кілька місяців, папір лежав в коробці, і якось магічним чином кілька днів тому він знову пішов в діло. :)))

І ось що вийшло:



Навіть не знаю, чому з цим папером не пішла робота, адже він настільки цікавий, що не потребує особливих прикрас, лише по мінімуму.

Також з цього ж набору паперу є в мене в такому ж стилі конвертик:



І ще декілька робіт з паперу Family Ties від First Edition. Як я вже писала, дуже мені припала до душі ця колекція, тому я таки замовила ще один набір тільки розміром 30х30 см. Цікавий факт: коли замовляла, я подумала, що папір буде геть таким самим, просто аркуші більшого розміру, а насправді разом з аркушами збільшився масштаб візерунку. От що значить, недосвідчений початківець. :)))






Ось так. :) Аж від новини про виграш прокинулось натхнення і з обличчя не сходить посмішка! Сьогодні ж ввечері сяду за роботу. :)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий