среда, 29 августа 2012 г.

Нове завдання

Ось і літо пройшло, і вже через 2 дні розпочнеться новий сезон. Чесно кажучи, навіть чекаю на осінь, бо якось літом дуже слабо творилось. :( Можливо, тому що погано переношу спеку, але якою б не була причина, факт залишається фактом: натхнення до скрапу в мене цього літа майже не було. Ось і тут в блозі зовсім не писала.

Але тепер повертаюсь до роботи і хочу розпочати це з участі у новому завданні від блогу Зроби Сам(А):


І нове завдання звучить дуже просто - жовті листівки (хоча нічого простого у ньому немає).

Я сама жовтий колір дуже люблю. Та й як його не любити, це ж колір сонця, тепла та радості. :)

І ось яка відкриточка вийшла у мене:


Як я вже казала, останнім часом щось зовсім не творилось, тому в мене все ще залишається багато паперу з колекції Family Ties від First Edition. Також використала атласну стрічку, квіти Thailand, стрази та штамп від Штампувальні.

2 комментария:

  1. Симпатична листівочка, елегантна, трішки стримана, в дусі Family Ties:)
    Бажаю нових творчих відкриттів цієї осені!
    п.с. рекомендую забрати в коментарях перевірку графічним кодом - це значно полегшує життя тим, хто коментує:)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дуже дякую. :))) Рада, що сподобалось. Я ще лише початківець, тому дуже цікаво почути чиюсь думку про мої роботи, як критику, так і похвалу. :)

      Удалить