суббота, 28 декабря 2013 г.

Трішки про весільне :)

Вже давно мрію працювати над весільними аксесуарами: запрошеннями, посадковими картками, бонбоньєрками. І сьогодні хочу поділитися своїми першими спробами в цій області. :)


Безсумнівно, в Інтернеті неймовірна кількість найрізноманітніших варіантів весільних запрошень, але особисто мені найбільше імпонують стримані та вишукані. Як кажуть, "Краткость - сестра таланта".

Ось і перші мої спроби, напевно, можна назвати досить мінімалістичними.








Чесно кажучи, довго відкладала спроби створити весільні запрошення, тому що не могла знайти паперу, який припав би мені до душі і був би ніжним, елегантним, святковим та в міру урочистим. І ось, врешті-решт, я його знайшла. :)







На жаль, фото не передають всієї краси цього паперу з глітером, оскільки фотограф з мене поки що так собі. Але все одно, надіюсь, комусь мої запрошення припадуть до душі. :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий