воскресенье, 5 января 2014 г.

Декілька яскравих, весняних відкриток в зимову пору

І знову привіт. :) Хочу сьогодні поділитись з вами кількома своїми давніми роботами, а саме відкритками з паперу For The Record 2 Tailored від Echo Park. Папір дуже-дуже яскравий, весняно-літній, працювати з ним було одне задоволення.

І перша відкриточка була зроблена для завдання Clean & Simple від блогу Зроби Сам(А). На жаль, взяти участь в завданні я на той момент не мала змоги, але все одно хочу її показати, бо цей той рідкий випадок, коли я справді задоволена власною роботою. :)


На виготовлення цієї відкритки мене надихнули зображення колекційних метеликів, тих, що зазвичай бережуть приколотими до дощечок або в рамках. Я сама не фанат такого хоббі, трішки жорстоко, на мою думку. Але мій метелик все одно несправжній, тому можна його зберегти в своїй колекції. ;)


Далі в мене просто ще декілька веселих та ніжних робіт. :)



Оскільки робила цю відкритку давненько, можу помилятись, але гадаю, вона також була зроблена по завданню блогу Зроби Сам(А), здається за скетчем (дуже вже мені подобаються завдання Яни, авторки блогу).





А ось ця відкритка в мене перша зі швом. Прошивала периметр вручну, тому зайняло багато часу, але результат був того вартий. :)


Комментариев нет:

Отправить комментарий