четверг, 18 декабря 2014 г.

Зимові листівки. Частина 2 :)

І знову привіт!

Я дуже давно хотіла придбати такий набір паперу, в якому будуть різноманітні види паперу: звичайний скрап-папір, папір з глітером, з лаковим покриттям, фольгований папір. Така собі маленька мрія була...

Але оскільки такий папір все ж таки аж ніяк бюджетним не назвеш, то ніяк і не потрапляв до рук. Крім того, мене завжди зупиняли розміри наборів, в яких було по 3-4 аркуші одного дизайну. Для кардмейкера-початківця, як я, такий набір занадто великий. :)

І ось цього року мені пощастило: своє щастя я знайшла в магазині "Зроби Сам(А)". Дуже мені сподобався набір паперу Gilded Winter від First Edition (зверніть увагу, набір ділений, тобто в ньому лише по одному аркушу кожного дизайну).








Комментариев нет:

Отправить комментарий