понедельник, 15 декабря 2014 г.

Повернення до блоговедення :)

Привіт усім знову!

Чомусь літо - завжди така гаряча пора, що мені ніяк не вдається впорядкувати роботу свого блогу та писати і ділитися своїми роботами регулярно. А літо й справді було напружене - багато різноманітних листівок, конвертів, але більше всього було весільних аксесуарів. :) Але про це іншим разом, оскільки хочу приділити цьому декілька різних постів. :)

А сьогодні...

А сьогодні просто хочу поділитись декількома роботами, які встигла сфотографувати до продажу. :) Нічого особливого, просто декілька листівок та конвертів.

Не знаю, чому, але є в мене багато такого паперу, що був куплений, а потім не було натхнення з ним щось робити. Лежать такі речі у мене місяцями, а деякі вже навіть роками. Так ось сьогоднішні листівки та конверти якраз з такої серії. :))) Лежав папір, сумирно чекав свого часу і врешті-решт таки дочекався. :)

Перша листівка ще й з тих, що мені самій подобаються, що величезна рідкість. :) Майже завжди стається так, що я виготовляю якийсь виріб, а потім починаю сама ж прискіпуватись. Так ось саме ця моя робота подобається мені повністю. :)



І ще одна простенька, але яскрава та літня листівка. :)



А також декілька конвертів. :)






Комментариев нет:

Отправить комментарий