понедельник, 15 декабря 2014 г.

Аґрафка здійснює мрії, а я мрію про…

Недавно потрапила мені на очі цікава цукерочка від магазину "Аґрафка".


Отже, Аґрафка здійснює мрії, а я мрію про Тример для різання та біговки паперу We R Memory Keepers - Trim and Score Board

Займаюсь кардмейкінгом я давненько, але все одно мене можна вважати початківцем, оскільки займаюсь цим лише як хоббі, для себе, для свого душевного задоволення. :)


Але цього літа мені пощастило виготовити декілька партій весільних аксесуарів, і хочеться продовжувати далі. :) Звичайно, це чудовий спосіб заробітку, але найважливіше те, скільки душевного тепла, спокою та гармонії приносить ця робота... Словами не передати, як приємно, коли наречені щиро дякують за ці зовсім маленькі, але важливі деталі їх свята. :)

Та це був маленький ліричний відступ. :))) Чому ж я так мрію про цей тример? Тому що при всьому моєму бажанні створювати щось красиве своїми руками, все ж таки маю ручки-крючки, і не завжди вдається з першого разу виготовити рівні заготовки для запрошень. :) А для такої перфекціоністки, як я, кривизна навіть на долю міліметра - це пекло. :)))

Ось тому 26 грудня, коли буде проводитись розіграш цукерочок від Аґрафки (записатись можна до 25 грудня включно), буду тримати кулаки за цю свою мрію і надіятись, що хоча б одного разу мені пощастить. ;)

Комментариев нет:

Отправить комментарий