понедельник, 4 мая 2015 г.

Повернення до блоговедення, знову :)

Привіт усім!

Як би я не намагалась, але чомусь ніяк не виходить вести блог. То справи якісь, то основна робота заважає, а інколи й просто не вистачає натхнення писати.

Але ось вкотре обіцяю собі взятись за діло і регулярно ділитись з кимось своїми роботами. Цього разу надіюсь триматись своїх слів. :)



І розпочну я зі своїх старих робіт, ще зимових. Знаю, вже аж ніяк не сезон для цього, але все одно хочу поділитись. :)

Хочу показати свої перші роботі іншого характеру. Вже давно збиралась зробити таке, але, на жаль, не бачила, де можна купити одну незамінну річ для цих виробів - магнітну стрічку.

Так-так, на фото магнітики-записнички. :) Виготовлялись ці два магнітики для моїх хороших, напевно навіть найкращих подружок ;) ще на День святого Миколая, оскільки обидві Миколаївни.

Так як я людина дуже самокритична, то мене моя робота не дуже втішила. Як кажуть, "первый блин комом". Але дівчатам сподобалось, а мені було надзвичайно приємно бачити їх радісні обличчя. :)



Для дарування спеціально виготовила також дві простенькі, але все одно святкові коробочки.


Ось так. :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий