воскресенье, 10 мая 2015 г.

Ціла купа подарункових конвертиків

І знову всім привіт!

Я продовжую надолужувати і потрошки ділитись роботами, які були виготовлені цього року. :)

І сьогодні на черзі конверти для грошей. :)))



І у всіх цих конвертиків одна спільна історія - виготовлені вони були для ярмарку, про який я писала раніше. :) 

Крім того, виготовила я їх для того, щоб утилізувати залишки паперу. Справа в тому, що ще декілька років тому були мною придбані декілька невдалих, на мою думку, листочків. 

Як от конвертик на фото вище, той, що зліва. В Інтернеті цей листок скраппаперу виглядав білим з блискучим візерунком, а вживу виявився сірим, причому таким якимось бруднувато-сірим. І якось так не могла я його до чогось використати відразу. Але таки дочекався свого часу. ;)))

В паперу нижче була та ж сама історія. Хоча в цей папір я закохалась відразу, оскільки чорний візерунок - це оксамит. :) Дуже красивий та приємний на дотик. Конвертик вийшов лаконічним, майже без прикрас, тому що, на мою думку, такий папір просто гріх заклеювати іншим декором. :)))



І ще декілька різних за стилем конвертиків. :)







Комментариев нет:

Отправить комментарий