среда, 7 сентября 2016 г.

Нові обкладинки для паспортів

Привіт усім!

Як у вас настрій? :)

А для мене якось непомітно підкралась осінь, хоч я її й чекала. Літо було доволі насиченим на різні події, і вперше за багато років я з нетерпінням чекала вересня. Чомусь цього року хочеться багато різнобарвного листя, теплого сонечка та прохолодної погоди. Дістати з шафи затишні кольорові шарфики та придбати яскраву осінню парасольку. :)


А сьогодні хочу показати декілька обкладинок для паспортів, які склались в мене цього літа. Вони, до речі, якраз підходять під мій осінній настрій - і насичені, і тьмяні одночасно, з вкрапленнями яскравих кольорів у вигляді квітів, обрізочків паперу, відштамповок. :)

Основою послужили два набори паперу: My Mind's Eye - Lost & Found - Antique та Glitz Design - Yours Truly.







Я все ще тружусь над виготовленнями саме таких паперових обкладинок всередині силіконової. :) Мені вони видаються дуже красивими, але водночас і довговічними, завжди можна без страху кинути в сумку і не боятись, що щось пошкодиться або ж відірветься. :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий