среда, 28 сентября 2016 г.

До Дня вчителя

Привіт усім!

Мала вчора за планом опублікувати тут щось новеньке, але знову невдача. :))) Та попередні декілька днів у мене були доволі зайнятими - активізувались клієнти до Дня вчителя. ;) Чесно, для мене це вперше, якось минулі роки не доводилось виготовляти шкільних листівок чи конвертів.

Але ось, з почином мене. :)))


Використала я для таких шоколадниць старі запаси - один з перших наборів скраппаперу, які я придбала - K&Company "Nature". Наразі навіть не знаю, що то за виробник такий непопулярний, але набір паперу був гарний та по-осінньому затишний. :)

 Для другої шоколадниці використала інший папір - Family Ties від First Edition.


На жаль, виробника цього паперу назвати взагалі не можу, бо то подарунок подруги був - залишки її колекції скраппаперу. :) Але прийшовся якраз до нагоди. :)









Комментариев нет:

Отправить комментарий