пятница, 30 сентября 2016 г.

Мій тревелбук / смешбук :)

Привіт, друзі!

Вітаю всіх працівників освіти з чудовим осіннім святом. І себе також вітаю, оскільки я за освітою вчитель англійської мови. :)

А показати сьогодні знову хочу те, що було зроблене ще влітку. Виріб дуже особливий, раніше такого я ще не робила, - смешбук. :)

Хоча я б цей блокнотик назвала сумішшю смешбука та тревелбука, оскільки пишу там тепер різні речі - пам'ятні книги та фільми, яскраві події літа (де також вклеюю фото), побажання на майбутнє.


Напевно, ідея цього блокнотика прийшла до мене завдяки магазину "Монпасьє" - місцю, де продається безліч чудових речей для творчості різних напрямків. :) Те, що пропонує ця мережа, можна використовувати для виготовлення прикрас (в першу чергу), для скрапбукінгу та кардмейкінгу, для декупажу та ще багато для чого.

Мені пощастило в цьому магазині пропрацювати деякий час, і хом'як значно поповнив свої скрапзапаси різноманітними металевими підвісками, стрічками, шнурками, стразами та камінчиками, намистинками та купою контейнерів для зберігання (колись я таки назбираю фото за процесом роботи та покажу свій скрапстіл).

Ось і блокнотик цей виготовлений з багатьох матеріалів, куплених в "Монпасьє". Це і тканинка для обкладинки, і підвіски металеві, і стрічка з совами для зав'язки.


Перед тим, як почати роботу над записничком, я передивилась напевно з десяток різних відео про те, як прошити палітурку, і ніяк не могла визначитись. Прошивала аркуші я, надихнувшись відео Аліни Сухової, але трохи модифікувала цю технологію - прошивала блоки відразу крізь обкладинку контрастними чорними нитками, щоб візерунок, який склався з ниток перепльоту був назовні як елемент декору. :)




Для внутрішньої частини я виготовила форзаци з кишеньками, з паперу з тисненням. А внутрішній блок зшила з фіолетового паперу для дизайну, крафт-паперу та звичайного білого паперу для креслення. :)








Для декору, якщо пам'ятаю правильно, використала залишки колекції паперу "Memorabilia" від Teresa Collins. :)

Ось так, серединку покажу згодом, коли потрошки заповню. А поки буду рада будь-яким коментарям та критиці. ;)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий