пятница, 14 октября 2016 г.

Два конверти для грошей :)

Доброго вечора, друзі!

Я сьогодні з двома грошовими конвертиками. :)


Основним героєм цих конвертів є папір від Bazzill Basics. Відразу мені цей папір особливим не здався, оскільки є просто однотонним з тисненням у цяточку. Але в процесі склались ці конвертики, які я тепер дуже люблю. І хоч робила на продаж, але хочу лишити собі, порадувати когось з близьких. :)))

Також використала квіточки від Prima, натуральне бавовняне мереживо, крафт-папір, підвісочку з мого улюбленого магазину "Монпасьє". :)

В загальному вийшов конвертик в еко-стилі, з приглушеними природніми кольорами та з натуральних матеріалів. :)



Наступний конвертик вирізняється невеликою кількістю декору, лише декілька квіточок, надпис та декілька інших дрібничок. Композиція мені особисто нагадує листівки в стилі CAS.




Як завжди, буду вдячна за коментарі та будь-яку критику. :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий